måndag 24 augusti 2015

Dags för några rader

Nu är det dags igen, för några inläggstest. Hjärnan har inte riktigt bestämt sig. Ska händerna få fortsätta att leta sig fram över tangenterna ? Gjorde ett test med några inlägg förra hösten efter månaders uppehåll, då höll det inte. Kommer jag att vilja och känna för en fortsättning nu ?
Inte någon annan än jag själv som kan avgöra så det lär märkas...
Ser på historiken att jag lite då och då haft besök på bloggen, om någon läst gammalt eller väntar på nytt det vet i tusan. Men jag har ingen tanke på att stänga bloggen helt i vilket fall.

Det som gjort att jag nu suttit och skrivit finns det flera anledningar till. Anledningarna kommer jag säkerligen att komma in på vid något senare inlägg. Några kommer att tycka att jag gott kunnat låtit bli att ta upp skrivandet igen... andra kanske rent av håller med i vad jag tycker och skriver om.
Handlar så lätt som om olika tycke och smak, ställningstagande och åsikter. Som vanligt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar