lördag 19 februari 2011

Ett "gupp" med flera trevliga ställen

Jaha, gjorde jag reklam för de nya skorna i förra inlägget får jag vara ärlig med fortsättningen.
Jag har lämnat tillbaka dem. Det var säkert underbara och garanterat jätte bra skor - MEN de passade inte mina fötter och ben. Å de´är ju ganska väsentligt att skor ska vara sköna....

Så i går blev det en ny tur till Sharpman.
Om man forsätter vägen söderut från Hogstad, där jag lämnade tillbaka skorna, kommer man till ett underbart bageri/konditori och en förträfflig restaurang/krog. Allt beläget i Väderstad.
Först ett stopp på konditoriet, för att ha eftermiddags fikat ordnat.... Sedan lunch på krogen, tack för sällskapet förresten !, vilket var en alldeles suverän måltid.
Har skrivit om dessa ställen tidigare - om ni inte följt mina order förrut så gör det nu. Åk till Väderstad, ni är garanterat inte missnöjda när ni åker där ifrån !

Idag blir det till att njuta av vädret, en promenad i fina vintervädret. Fast UTAN Icebug skor...
Sen är det till att ladda för födelsedagskalas till kvällen. Gatugrannen fyller år - Grattis !
TREVLIG HELG !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar