måndag 12 mars 2012

Tiden går fort


Nu är det verkligen hög tid att skriva ett inlägg. Det har gått så lång tid sedan jag skrev att när jag nu loggade in känner jag inte igen mig. Blogger har ändrat hela utseendet. Vad i ****** är detta ?
Allt ser helt annorlunda ut. Där ser man... där fick jag för att ha varit mer än dålig på att skriva !

Host, host... Äntligen börjar hostan och förkylningen att ge sig. Fjorton dagar räcker. Jag sa åt maken att jag INTE ville ha hans baciller, men inte hjälpte det.
Under de senaste veckorna har även arbetet med en uppgradering i sängkammaren pågått. Nu är det färdigt ! Ny tapetserat och på bilderna håller maken på att sätta garderobsinredningen på plats. Naturligtvis måstes en tröja av topp kvalité hängas dit när en bild skulle tas...


Här har dörrarna kommit på plats också. Det blev så fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar