torsdag 26 mars 2009

Jag drar...

Under de senaste veckorna när jag inte kunnat, fortfarande inte kan..., skriva ned och blogga om saker jag har/haft åsikter om har varit frustrerande.
Så mycket som sker och händer som jag skulle vilja ventilera, men inte orkar eller kan.
Och fortfarande låååååångt kvar tills jag är någorlunda återställd.... jaja, jag vet att det inte går att återställa allt till det bättre....

Ordspråk:
Man ska ta vara på hälsan medan man har den.

Salvekvick läker alla hål, utan alkohål och kvinnohål.

Ta dig en jäkel ! Du blir inte friskare men det blir roligare att vara sjuk.


Det sista tar jag och följer, jag drar till Göteborg och festar. Åter på söndag.

Ha en bra fredag & Helg !!

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt me dbloggandet, det viktiga är att du blir återställd, och hoppas att rehabiliteringen fortskrider som den ska. Du måste bli stark till valåret 2010.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag instämmer med Tobbe!!!!

    SvaraRadera