måndag 10 september 2012

Inte bloggkapad

Ett av mina "användarkonton", som man har på nätet för en det ena och en det andra, har blivit kapat. Någon annan använder det och skickar "roliga" grejer till mina kontakter. Jäkla skit !
Men här på blogger verkar ingen tagit över. Här verkar det som om jag själv styr och ställer, än så länge. Inga många nya inlägg här inte ! Annars hade det varit bra när jag skrivet så sällan.
Vad är det för kul då ? 
Att ta någon annans identitet o skriva o skicka en massa skit. De som får grejerna fattar nog att det inte är jag. Om bara personen hade hållt sig till att skicka ko bilder hade aldrig någon misstänkt att det inte var jag !

Ett år äldre har jag blivit också sen sist jag skrev, men möjligen inte ett år klokare. 
Eller jo, kanske på nåt sätt. På ett år lär man sig mycket nytt, om man blir klokare på´t kanske inte, men i alla fall många erfarenheter rikare. Alltid något !
Kunskap i olika ämnen, viktigt och oviktigt, får man till sig när man ser på TV programmen QI eller nu även i svensk tappning Intresseklubben
Intresseklubben hade premiär i lördagskväll och för Johan Wester att konkurrera med QIs Stephen Fry som programledare och hans gäster är inte lätt men jag tycker att de får godkänt som betyg. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar