söndag 21 september 2008

Nu kan jag/vi flytta runt med datorn lite var som. Köket, TVsoffan eller kanske sängen ? El Toro gillade inte datorn på det sistnämnda stället. Där skulle man göra annat, jag antar att ha menar sova...

Inte nog med att man har varit utan dator utan man har tappat bort sig liksom. Nu måste jag ju sitta här och hitta och kolla upp alla sidor som jag brukar besöka. Tar huuuuur lång tid som helst. Faan också. Sen läsa och uppdatera sig... Jag som hade tänkt ta med mig El Toro och filten till skogen. Ja han blir nog bara glad av att slippa, ingen skogmulle han inte. Men det är jag. Så skönt att komma ut till ingenting. Inget annat än skog och tystnad.
Avgjort, skogen får det bli. Datorn hinns med sen. Bäst att ge sig ut i skogen innan älgjakten börjar, sen är det ingen jäkel som törs ge sig ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar