måndag 22 juni 2009

Jag har blivit blåst

Att jag är katt ägare har väl inte gått någon bloggläsare förbi. Ägare av två luddbollar som den nedan. Sätter in EN kattbild, de ser ändå likadana ut ;D, så ni ser ingen skillnad ändå...
Nedan på bilden är det Elliot som ligger på deras stora klösmöbel.
Jag har beställt en möbel till, det är den har jag blivit blåst på. Beställde den för fyra veckor sedan ! Sista beskedet jag fått är att den levereras från Tyskland direkt till min dörr. Fast det är det där med NÄR den levereras till min dörr ?
Snart ger jag upp. Det värsta är ju att jag betalt i förväg. Hmmmm

Nästan som ett husdjur är nåldynan nedan. Håller på runt altanen så katterna blir helt galna. En kväll bökade han/hon med regnvattenrännan i rabatten så den lossnade. Bråkstake !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar