lördag 13 juni 2009

Regn, regn, regn

Faan vad blött det är !
Jag fortsätter att tjatat om hur dåligt väder det är, har just inget för mig. Älskar sol alltså gillar jag mindre när det är sådant här skit väder. Förresten gillar mindre, jag rent av har panikkänslor över detta väder som råder !
SMHI har till och med mage att skämta om den nederbördsrika väderleken.
"INGEN BRANDVARNING UTFÄRDAT, ENLIGT SMHI..."
Mycket kul !
Sitter i min panik och kollar på resor till breddgrader där solen är ett "säkert kort". El Toro velar, jag med. Fasen, slänga iväg en hoper med pengar bara för att vädret är dåligt NU. Det vackra vädret är på ingång och det kommer att bli HELT UNDERBART varmt och skönt ???
Om jag bara visste. Fan vad blött det är !

Blött var det igår också. Mimmi som ni ser nedan in förra inlägget tog studenten. Hon och alla andra studenter var blöta både på insidan och ut sidan, de var gladast i hela stan !
Det smittade av sig, alla var glada och struntade i att det var strilande istället för strålande. En verkligen lyckad dag !

Jaha, vad göra när det är dåligt väder. Shoppa ? Det tycker El Toro. Han är inte som andra karlar eller annars är det kanske jag som inte är som andra kvinnor. Jag gillar inte att shoppa, jo ibland. Fast det ska gå fort. Inget slö tittande här och där. Man ska veta vad man är ute efter och köpa det, sen åker man hem. Punkt slut.
Istället för att shoppa skulle man ta och åka till Kisa. Vara med på Amerikaveckan som pågår. har läst programmet för veckan, finns mycket intressant att ta in.
TOBBE skriver om veckan på sin blogg, han medverkar även själv i morron.


TREVLIG HELG PÅ ER !

2 kommentarer:

  1. Hej! Blev det nån Kisaresa? Vädret var helt okej, även om det blåste, och nu efter den här lilla kvällshälsningen drar jag mig tillbaka, rekommenderar mig och kryper ner i slafen. Sleep well önskar jag dig och El Toro, ingen vet vad som väntar i morrn.

    SvaraRadera
  2. OJ, nu kunde jag göra så att det namnet blev i röd stil. Jag är ju värsta datasnillet.

    SvaraRadera