fredag 20 februari 2009

Nu är det fredag och helg som gäller

Nu ger jag blanka *** i all galenskap som är överallt.
Fredag och helg ligger i tankarna.

Sista dagen på lovet, sorry tjejer !
Jag, hemska faster, har bestämt träff med FavoritTjejerna för lunch. Att jag är hemsk ligger i att jag kör upp dem alldeles för tidigt.
Lunch kl 13.00, OMG så tidigt !!!!
Får väl se om det kommer tre nyvakna....

För övrigt är det shopping som står på helgprogrammet. Roligt ? Kan man kanske tro....
Håller på att ekipera mig inför den stora festen. Jag, JAG ska åka på fest i Göteborg i mars.
25-årsfest. Näe jag fyller inte 25, men tack ändå !
25-årig anställningsfest, min El Toro ska få guld klocka.
För att komma in där måste jag ha något annat att ta på mig än mina gamla trosor, fölåt´trasor.
Om ändå mössen på vinden kunde hjälpa mig, som i Askungen !?
Festen är inte förrän i slutet av mars, men jag vill ha allt fixat inför nästa armoperation.
Tusan vad man ska hinna med.... stressigt....


Nähe, fredag som sagt--- Dags att byta värkpillren mot sprit.... ;-)
Ha en riktigt skön och bra helg !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar