onsdag 25 februari 2009

På G fast ändå inte


Jo tackar som frågar, det är betydligt mycket bättre !
Det är ingen klagoblogg det här, men *% &#*?#¤#, vilken värk jag haft senaste dagarna.
Idag kan hjärnan dock ta in nåt annat än värksignaler.....
Men som ordspråket säger ; Det man inte dör av stärker en ! Så nu är jag på G !

Suttit vid datorn på em och läst lite om det ena och det andra. Mest rör det sig om vad som sker på Slottet. Är inte värst intresserad och inte heller för monarkin.
Men kära nån, vilken uppståndelse ! Ett år kvar till bröllop......

Om det är hjärnan som inte är fullt igång eller om det är värkpillren som forfarande sitter i vet jag inte men jag var tvungen att slå upp ett ord när jag läste runt på nätet. Jag begrep inte vad jag läste.
CHIMÄR, jädrans fina ord...
TVÅ gånger idag har jag läst ordet CHIMÄR på olika bloggar, två gånger....
Hade ingen aning om vad det betydde, men nu vet jag !

5 kommentarer:

  1. Hey, vad roligt att du är tillbaka. =D Kan du inte dela med dig av dina nya kunskaper? Vad tusan betyder ordet chimär????

    SvaraRadera
  2. Råkade bli fel - hade inte tänkt lämna en anonym kommentar. Det är jag som är den skyldige till kommentaren här ovan... LOL

    SvaraRadera
  3. Nä, dra på trissor... Antingen är det fel på min dator eller så är jag för trött...Blir ju bara fel...

    SvaraRadera
  4. Yes, nu blev det rätt! =P

    SvaraRadera
  5. Härligt att du känner dig något bättre. Men vad sysslar Paola med?
    Cjimär----- länge sen jag hörde eller såg det ordet.

    SvaraRadera