tisdag 14 april 2009

Kommentarslöst

Svalt intresse för riksdagmäns bloggar, är det verkligen så ?
Bara för att man inte får kommentarer till det som skrivs behöver det ju inte betyda att det inte bloggen är av intresse.
De riksdagsbloggar jag har läst och läser med någon kontinuitet är av olika partitillhörighet. En del har kommentarsfunktionen helt avstängd, någon helt öppen.
Om nu mätningen på bloggarna gjorts efter antalet kommentarer på dessa, är resultatet bara att kasta i papperskorgen. Antalet bloggbesökare är väl det man ska mäta i så fall.

Flera av de politiska bloggarna jag läser, och som man KAN kommentera på tas ALLTID kommentarerna bort. Jag lämnar aldrig ilskna eller använder mig inte av oförskämdheter när jag kommenterar, bara mina åsiktsskiljaktigheter...... Men tydligen vill blogginnehavarna inte ha någon som tycker nåt annat än den själv. Vad är då anledningen till bloggen ?

Förresten, bloggar riksdagsmän på arbetstid ?
Sjukskrivna, arbetslösa kan mista sin ersättning om de bloggar.....

DN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar