tisdag 8 september 2009

Helt tom

Har vid flera tillfällen under kvällen börjat på inlägg, men jag är het tom i skallen. Helt slut.
Läser om Pernods tänkta försäljning av Vin&Sprit, klart som tusan att de bara vill behålla det ABSOLUT bästa i den affären.
Läser också om att både SAAB och VOLVO kan bli kinesiskt. Låter inget vidare..
Sen är det Reinfeldt som helt plötsligt hittat nyckeln till sedelpressarna, eller inte ? Han sprider ut pengar både till höger och till vänster. MEST HÖGER !

Näe, jag orkar inte. Jag hör fortfarande katternas gapande, ylande, avgrundsvrålande i min skalle efter eftermiddagens resa till veterinären. Att de orkar ? Faan, det är väl bara att lägga sig ned i sin bur, njuta av att få lämna huset och titta på omgivningen under resan . Ska det va´så svårt ?

Nu lägger jag mig i alla fall. Inte ett dugg svårt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar