måndag 29 december 2008

Julklappar,kramar och annat

Jag fick nåt som jag aldrig trodde min "El Toro" skulle ge mig, inte ens ta i med tång. Men man ser..... i Juletid kan ALLT hända !

Jag fick en bok, ingen vilken bok som helst. En bok om Zlatan.
El Toro gillar INTE Zlatan, därav min förvåning. Herre jösses ! Vad finns att inte gilla med Zlatan ? Sveriges bästa fotbollsspelare.... Alla sköna, kaxiga kommentarer som han fäller här och där. Som retar gallfeber på en del. Hur skön som helst.
Blir intressant läsning.

En annan bok fick jag också, "3000 roliga historier"
Så år 2009 blir det inget Dagens Ord utan Dagens roliga historia. Bra eller dåligt ?
Tack, Favorittjejer !

FavoritPojken är ju i Sverige över helgerna, om någon skulle ha missat det ! Han har mycket att ta igen med familj och kompisar. Knappt sett röken av honom....
Vänta bara, fasters tur kommer ! Då ska det kramas och klämmas....

Whisky, Whisky & Whisky !
Det är också grejer det att få i Julklapp. Finns trevliga människor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar