tisdag 30 december 2008

Näst sista dan´av 2008

Jaha, då var det väl dags. Dags att göra återblick av 2008, kolla i backspegeln, göra bokslut- you name it !

Fast jag vet inte, dels har jag förbannat dålig minne och för det andra vet jag inte- vad är att minnas av 2008 ?
Ja det är klart, personliga saker som jag upplevt och mått bra av och annat som varit trevligt under året, sådana saker vill jag gärna titta tillbaka på. Men annars ?
Det politiska och ekonomiska 2008 gör ju ingen ledsen glad. Och värre kan väntas innan det ljusnar, tyvärr.

2008- blir värsta och sämsta börsår någonsin i Sverige, börsen har tappat 42 procent. Kommer ta flera år att hämta sig.

Att rabbla upp förändringar och elände som hänt under året, det struntar jag i. Det finns andra som gör.
Fast , nej jag ska inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar