torsdag 6 november 2008

Jag har då aldrig lärt mig att vara TYST !

När ska diset och dimman försvinna? Ska jag få se dagsljus snart ? Inte vet jag om det är som inuti en mjölsäck där Ni befinner Er, men här där jag bor har det varit så här nu sedan i måndagskväll. På dan´ är det lyset på som gäller, ja såvida man inte ska sova även dagtid. Det passar bra annars om jag får tro husdjuren..... de sover....

Igår lättade dock plötsligt diset, helt för en stund. Trevligt att bli Dagens bloggare hos TOBBE. Det dök upp en och annan "ny" läsare, hoppas att ni återvänder !

Imitt inlägg "Snart sex månader sedan 1 juli" håller Emil och Sorsa med . Sorsa tycker och påpekar att det är tyst i media om vad som skett och sker i och med dessa nya regler. HÅLLER FULLKOMLIGT MED !!
Det är alldeles knäpptyst.

Har en alldeles egen berättelse som pågår just i denna stund om en man som blivit nekad sjukpenning. Ska ta reda på lite "senaste nytt" innan jag delger Er om dagens verklighet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar