onsdag 24 september 2008

Dags igen

Tidig morron, alldeles för lite sömn. Själv har jag stört El Toro den stund jag sov med mina "nattliga oljud". Stackarn. Sen är det bara ett konstaterande; Man ska INTE vara hemifrån kattrackarna för länge, de behöver aktiveras på em och kvällarna, annars sover de INTE på nätterna. INTE jag heller ! #&***&# (läses~älskade luddbollar)
Min kropp börjar på allvar säga ifrån, vissa tider under vissa förhållanden kör man bara på. Men som sagt, nu börjar det dra sig mot stopp.

Dags igen för en resa till US. Iväg till svärmor, ut och kava på vägarna igen. Hoppas allt är bra idag så kanske hon inte behöver åka ända till US för koll nästa gång, och inte jag heller..... Dusch, låååång dusch så jag vaknar och sen iväg.

Ha en trevlig dag till vi hörs igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar