lördag 27 september 2008

Lördagspyssel

Lördag, ensam att göra precis vad jag känner för... El Toro tillbringar dagen med att spela bridge. NEJ, jag ska INTE anmäla mig till nån nybörjargrupp !! (till dig som frågar)
Har det så skönt så, ska se fotboll och hockey. Lägga in och göra i ordning i nya datorn. Frågan är om jag hinner det jag tänkt till han kommer hem ?

Ska lägga in bilder, höstbilder. Ni ska få se och höra om hösten tills ni kräks ! Fick höra i våras när jag pratade om hur härligt det var att våren var på antågande; -Det är väl inget speciellt med att det blir vår och att det blir grönt. Det blir vår varje år. (skulle bli bra snopna....) Inget att hålla på och tjatat om....

Men jag tycker alla årstider är fina, så nu har jag börjat att föreviga hösten 2008. Ni ska få se bilder och jag skriva om hur oerhört härlig hösten är och bla bla bla bla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar