lördag 13 september 2008

Full med energi

Full fart. Förbereder inför kvällen, raragoabarndomsvännen med fam kommer hit. Ska bjudas på lite äta av olika slag. El Toro har dragit fram som en stormvind med dammsugaren, den är hans. Baaaaaara hans, jag har inte tagit nåt dammsugarkort. Eller så har jag mist det vid någon inträffad incident, så är det nog. Lika bra och skönt är dé !

Nu var det dags för en paus, så jag satte på TVn. Match mellan Liverpool-Manchester U, och om jag så sitter vid datorn så ser jag även TVn. Bra va ? Det var min syn på att ta paus..... men vad gör gubben, El Toro alltså ? Han tar på sig träningskläder och ger sig ut och springer ! Försöker på alla sätt och vis att trötta ut honom inne med "allehanda aktiviteter" men inte då. Själv ska jag nu lägga mig på soffan tills han kommer tillbaka..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar