torsdag 16 oktober 2008

Allmänt blåslagen...

Tänkas tro att man kan "leka" helt vanlig männsika som jag gjorde igår. Stiga upp på morgonen, äta frukost och bege sig till arbetet. Ha, där gick jag på en nit !
Det slog tillbaka som en svängdörr....

Men trots att kroppen sa; Ja tack jag sover helst vidare!, så var det att ge sig iväg i dag också. Till US. Dags för nya tester om hur jag mår och om mina skador blir till det sämre eller bättre. Det ska jag tala om; det kunde sparas in en hel del pengar !!! Jag kan minsann tala om hur jag mår alldeles själv utan att någon måste göra en massa tester. Antar att resultatet blir som jag känner....

1 kommentar:

  1. Ha en nice helg, Helena! Fredagsmeddelandet anlände snt, men som du skrev---- bättre sent än never.
    Planerar att ta upp min blogg på Corren. Men mitt krav är att det ska gå att kommentera --- jag hoppas du hänger på, med egna kommentarer (gäller ju att planera i tid före valrörelsen 2010). Har jag blogg hos Corren kan jag ju marknadsföra den i tidningen och då får vi en lämplig avfyrningsramp inför valet- Hoppas du hänger på!

    SvaraRadera