fredag 31 oktober 2008

Fredag fast som lördag

Snön är på väg att smälta bort. Slaskigt och blött är bara förnamnet, det skvalar i stuprännorna så man blir nödig...... Klarnar det upp och fryser på, som SMHI sagt, så blir det att ta på sig skridskorna om man ska ut. Men jag ska inte ut....

Ut, byta ut, är det många som vill med Mona när man läser media och bloggar idag. Ja visst, men vad skulle det ha för resulat och vem skulle hon bytas ut mot? Skulle S öka i förtroende då ?
Näe, det är nog bara att ta tjuren vid hornen och arbeta på. Ett samarbete mellan S, V och mp till att börja med. Gemensamt arbete mot 2010 och ett regeringsbyte.


Halloween, det bryr jag mig inte om. Gör ni ? Fast får jag frågan; Bus eller godis, då är det klart att jag gärna tar lite godis !!

1 kommentar:

  1. Tittar in som hastigt för att säga trevlig (godis)helg.

    SvaraRadera