fredag 3 oktober 2008

Att göra eller inte göra, det är frågan

Det här med bärbar dator var nog bland de dummaste inköp jag/vi gjort. Eller kanske inte ? Sitta här i sängen med datorn och frukostbricka. Lite synd att jag fick upp själv och brygga kaffet....

Har fönstret lite öppet så jag hör hur det låter utanför, det regnar. Attan också, annars hade jag ju kunnat gå ut.....men jag tål inte regn, synd.
En dag helt utan förpliktelser, fri att göra vad som faller en in.
Imorgon är det kanelbullens dag. Så att baka bullar kunde ju varit en idé. Men tänk om alla gjorde så, bakade sina bullar själva. Vem ska då köpa brödet som görs på konditorier och bagerier ? Stackarna ! Näe, så kan jag bara inte svika..... Var lugn Helen, jag kommer imorron och tar en fika eller köper med mig av era bullar !! Åk hit ni också.

Alltså ska jag INTE baka bullar. Annat ? Näe inte just vad jag kan komma på men jag börjar med en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar