måndag 13 oktober 2008

Var är blodtrycksmedicinen ????

Idag bestämde jag mig. Nu får det jävlar i mej vara nog !

Jag blev uppsagd feb. 2007, har sedan dess försökt att få Saab, som var min arbetsplats, att sända mig anställningsbevis och betyg för mina dryga 18 år på företaget. Är det för mycket begärt att det skulle vara färdig så där 1 år och 8 mån efter det att man slutat !!!!?????

Den sista kontakten jag hade, med den personen som har hand om ärendet på personalavdelningen, var precis i slutet av juni. Då svarade han; DET ÄR PÅ G !
Har efter det pratat med två personalchefer, blev tyvärr felkopplad första gången, hade jag haft tur så hade den förste av dem kunnat vara den jag skulle prata med för han sa; Skojar du med mig, eller ? Har du väntat sååå länge och fortfarande inte fått dina papper ? Tur att inte den personalkillen jobbar på min avdelning.
Då hade det nog varit fixat nu.
Men nästa chef, en lite snäsig fröken som svarade att det kunde väl inte stämma och hon skulle höra av sig. Det var i augusti månad det !

Men för faan, vad är problemet ? Nu har uppgivenheten övergått till ren ilska och det är inte nyttigt vare sig för mig eller nån annan som är inblandad idet här.

Så nu i dag tog jag tag i skiten igen, eftersom jag inte fått hjälp av facket heller, (besviken, besviken) tog jag en ny kontakt även med dem idag. Väntar med ilsken förväntan........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar