söndag 5 oktober 2008

Jag har vaknat

Får erkänna och till mitt försvar skylla på att jag....jag vet inte vad. Erkänner helt enkelt att jag inte fattade vad som var på TVn, men det gjorde El Toro. För han sa; Hur kommer det sig att FK måste ha reklam i TVn ?
Jag reflekterade inte på det, men nu har jag vaknat.

15 miljoner på reklam. Men det är ju så att man storknar !

Sjuka människor jagas med blåslampa, får indragna ersättningar. FK ska väl vara till individens hjälp och inte stjälpa den samme. Att i den "nya arbetarpartiet" värld inte finns människor som blir sjuka eller skadade (tom av sitt arbete!) har jag förstått sedan länge. Men det kan garanteras, att det finns inte någon långtid sjukskriven som valt detta med egen vilja.

Slänga ut miljontals kronor på reklam; Detta måste man väl kunna anmälas som förskingring av allmänna medel ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar