söndag 19 oktober 2008

Gäller att trötta ut mig


Idag fungerar allt som det ska med datorerna. Än så länge.... Jag undrar verkligen vad det är som händer. Sitter nog en liten"jäkel" där inuti och drar loss nån kontakt lite då och då, bara för eget nöjes skull. Ger mig fasen på de´!


El Toro vet i alla fall hur man tuktar en argbigga..... eller Huggo som han kallade mig... Det är mera än lustigt att han står ut, kraken. Innan vi ens kommer ut så är det ett evigt tjat om än det ena än det andra. Allt surare blir jag.
Men han ger sig inte, för han vet. Bara jag får gå några km eller så börjar jag bli för trött för att vara sur och efter ytterligare några km så är jag nästan mig själv igen. Tack gubben för att du står ut med"huggo" och på köpet får motion !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar