måndag 19 januari 2009

Inte korrekt, men nära på

Det här är MIN blogg! Hjärtligt välkommen.
Min blogg där jag skriver om politik, arbete, samhälls händelser, livets för- och nackdelar (!?) och mycket, mycket annat.
Den som väntas läsa grammatisk fulländad svenska, eller endast "seriösa" saker har tyvärr inget att hämta. För vägen till himmelen (eller helvetet) kantas och innehåller så mycket händelser, så fy för tusan om allt skulle vara seriöst och allvarligt.

En del av bloggläsarna klagar över innehållet på bloggarna de läser. Smart !? Näe inte värst. Av alla jäkla bloggar som finns måste det nog finnas någon som passar er bättre, det finns några att välja mellan.....


Det roliga är att bloggen har besök av olika personer med vilt skilda åsikter och tycke. Alla LIKA välkomna ! Även ni sympatisörer, av helt annat slag inom politiken än jag själv...... fast jag tagit bort en del av era kommentarer som jag funnit "lite i överkant".

Lite tokigt att ta bort kommentarer när det väl skrivs något....
En del säger att : Det är jobbigt, man måste registrera sig för att lämna en kommentar. NÄE, det måste man inte alls !
Bara att välja - Namn (inte anonym det är så tråkigt !), skriva det man vill och fylla i bokstäverna i rutan och vips så har man skrivit en kommentar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar