fredag 9 januari 2009

Kaffe sätter fart på allt

Näe idag "poppade" jag inte upp ur sängen. Jo förresten, vid 02.30 tiden. Då for jag upp och jagade ena katten.....
Jo då, han överlevde !

Sen har det varit segt.
Jag var hos "frissan" igår kväll. Eftersom El Toro inte är nån gentleman.... fick jag gå hem. Det hade varit lättare om jag haft skridskor, om jag säger så.
Herre jäklar va´halt det var! Helt otroligt att jag klarade mig hem utan att dratta på ändan. Mycket nära var det minst ett par gånger.
Kroppen känns "ännu konstigare" än vanligt idag efter den stela promenaden.

Sköööönt, det är ialla fall fredag ! Börja med en kortvecka. Det är inte så dumt.
Fredag, endast TVÅ dagar kvar till FavoritPojken åker tillbaka till Tokyo. Tror att jag ska försöka att börja planera ett nytt besök hos honom, over there. Men det är ju sååååå långt dit. Vid förra resan sa jag : ALDRIG MER! Sa även att jag skulle åka båt om jag skulle till Japan nån mera gång. Fast vem har tid att vara på havet i flera månader....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar