måndag 26 januari 2009

Säkert en besvikelse

Ganska roligt att jag på min sida kan se var ni läsare kommer ifrån, ungefär. Lugn inte så att jag får upp er IP adress eller annat...
Även att jag, ni också för den delen, ser om man googlat nåt ord och fått träff.

För några veckor sedan, tror det var i mellan jul och nyår, var jag på promenad och fotade. Plötsligt dök två rådjur upp. Jag lade in bilderna här på bloggen och titeln var Vinterpromenad med snygga rumpor och som avslutning -- Whisky .
Inte vet jag precis vad det har googlats på, jag bara gissar..., snygga eller rumpor kanske både och. Snacka om att bli besviken när det dyker upp bilder på rådjurs "häckar" ! Tror inte att det var det som var tanken vid sökningen.... som sagt... jag bara gissar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar